söndag 1 september 2013

everyday is a new opportunity.


4 kommentarer:

  1. har sett att ni bloggar från er mobil och sätter upp bilder från den också. så jag undrar har ni android? för med min android så kan jag int göra det. så laddar ni ner någon app elr nånting sånt? :)
    sjukt bra blogg <3

    SvaraRadera
  2. Jo vi båda har android & vi har en app som vi använder :) Taack så mkt!

    SvaraRadera
  3. Är det den där 'blogger' appen elr nånting sånt. Har testar ladda ner den på min tab men sen när jag gick till galleri så fans det bilder som jag inte kan radera som jag inte får bort därifrån, samma för er? :)

    SvaraRadera
  4. Jo vi använder blogger men jag har inte haft nå problem med det iaf , vet inte vad det kan vara för fel då, förutom om du har för lite minne eller nått sånt :) /S

    SvaraRadera