söndag 1 september 2013

7 saker om mig / S

Tänkte berätta 7 saker om mig bara för att det ska bli lite variation i inläggen :). Så här är några saker :

1. Tycker inte om fjärilar/bin/getingar eller andra insekter för den delen, hatar sånadär fjärilar som kommer på natten om man har på en lampa och har fönstret öppet.

2. Om jag har flätor i håret när jag ska sova tar jag alltid upp dem på natten utan att jag vet om det , även fast jag på kvällen tänker att jag inte ska göra det har jag alltid platt hår nästa dag... otroligt jobbigt haha.

3. Tycker inte alls om när någon härmar en, om det är nån liten sak är det ju lugnt, men om nått ser exakt lika ut som man själv har gjort osv. blir jag riktigt irriterad&sur, man kan ju komma på något eget.

4. Brukar tycka om pojkar som b.l.a doftar gott, är längre än mig, spelar ishockey/fotboll eller kan spela gitarr haha.

5. När jag var mindre ville jag bli veterinär, så jag lekte med mina antagligen 100 mjukisdjur och satte bandage/plåster på dem, "opererade" dem och hade en såndär liten doktors väska med olika instrument haha. (Blev lite heartbroken när jag på senare tid fick veta att jag var lite allergisk mot hästar, katter och lite mot hundar så jag inte kunde bli veterinär, eftersom man inte får vara allergisk mot nått djur )

6. Har alltid tyckt om fotboll men jag var en riktigt hästflicka när jag gick i lågstadie,  men när jag skulle för första gången galoppera flög jag av hästen och har inte ridit sen dess & eftersom jag är allergisk .

7. Var mer med pojkar när jag var mindre än med flickor och har många roliga minnen från den tiden.

Här var nu några saker som ni kanske inte visste om mig, nu ska jag göra läxorna så jag har dem gjorda och sen får man se vad jag hittar på! Ha det bra! :)  /S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar