fredag 1 maj 2015

1st of may

Hello darlings
vaknade ovanligt glad idag trots min förkylning och det faktum att jag knappt kan tala utan att det tar sjukt i halsen.. Har varit hemma sen onsdag för har varit så slut och haft huvudvärk och stegring om vartannat så det blev att inleda helgen lite tidigare än vanligt, men det är väl helt okej det också! Hade inte pratat med Sabina på länge så ringde åt henne både i förrgår och igår för att catcha upp lite på vad som har skett i Åbo osv och ganska snabbt hade vi suttit i nästan 2h och pratat haha. 

Städade rummet igår fast jag inte skulle ha haft orken för det men tyckte det var dags, tror det fanns andra i huset som också tyckte att jag borde städa så haha.. Nu är rummet fint och städat iallafall!

 Igår hände faktiskt en annan ganska trevlig sak, nämligen det att till hösten kommer jag möjligtvis börja dra en egen dansgrupp för 9-12 åringar, är en aning nervös men jätte excited på samma gång, kulkul! Dessutom att jag vet att jag har sommarjobb nu i sommar är också en stor lättnad, så nu ska jag bara kämpa mig igenom den här perioden och sen sommarlov! Yeey! 

Nu ska jag äta morgonmål, ha en bra fredag guys, kram! /S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar