fredag 20 mars 2015

Friday

Äntligen är det fredag! Är det bara jag men tycker att denhär veckan har gått ovanligt snabbt? Skönt är det hursomhelst! Har haft träningar på måndag, onsdag och igår, i onsdags blev det intervallträning/länk som slutade med valpsjuka, igen.. Efter länken for vi (jag och J)  till Johanna's, duschade, fräschade till oss och sen for vi till stan på en glass med Julia och Ida, välbehövligt och skönt med lite annat ibland också. 
Igår for jag på träning fast jag kanske skulle ha behövt stanna hemma istället och fixa en finska presentation men for ändå och riktigt kul var det. Idag for vi med tjejerna (Julia x2, Johanna, Jannica & Josefine) till stan efter skolan till Mr. Banks för att testa deras pizzor och catcha upp lite, det var så längesen vi gjort något så det var jätte mysigt att hinna prata lite iallafall haha. 
Har ingen bild men köpte även solglasögon idag, var i behov av ett nytt par så passade på att köpa då jag hittade ett par som jag gillade. 
Imorgon blir det match i Kokkola men nu ska jag avsluta detta inlägg och umgås med Sabina, ha en bra fredagskväll! Kram ❤️/S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar