onsdag 18 februari 2015

Tillbaks till verkligheten

Hejhej, idag var det sista dagen i YA, #sadface... Hade första hjälp provet idag där vi skulle svara på olika "cases", alltså olika situationer där vi skulle skriva vad man ska göra, sedan hade vi också det praktiska provet på dockan. Av alla de gånger jag övat på dockan så fick jag mitt bästa resultat idag på provet så är riktigt nöjd faktiskt, haha inte så big deal egentligen men skönt att klara av det iallafall! 
Efter skolan for jag med Jeremias och köpa skolböcker till bokhandeln, det var ungefär då som verkligheten slog till att jag ska tillbaks till PG och det faktum att jag dessutom har fullperiod gör saken inte bättre.. Men ska försöka tänka positivt sålänge det går (haha good luck with that..)och tänka att det är bara 2 dagar i skolan och sedan är det sportlov wohoo! 
Efter att jag och J varit och köpt våra saker körde han hem mej så snäll som han är, haha det är väldigt bra att ha vänner med körkort då man själv fyller så sent på året! 

Nu ska jag inte skriva så mycket mer och börja sova istället, gonatt❤️ /S

   #gohealthy2015 💪 Bästa på länge, rekommenderar starkt! Gonna miss this..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar