onsdag 4 februari 2015

Onsdag

Har gått  över en vecka sen jag bloggade sist men kan ärligt säga att jag inte har haft tid. Jag har bl.a börjat bilskola som är 2 ggr i veckan, varit på TUSKA med Isak, Julia och Aron, haft en massa ärenden till stan, träningar och skolan förstås! I lördags fixade jag och Julia hela dagen inför hennes och Arons 18-års fest, resultatet ser ni ju på bilderna som Sofie lade in i ett tidigare inlägg :) Eftersom S har berättat om kvällen har jag inget mer att tillägga bara att det var en jätterolig kväll!

Ikväll har jag varit på fotbollsträningar och lite egenträning här hemma, läst lite på filosofi prov som jag märkte att jag har nästa vecka ( går en kurs i PG samtidigt som jag är vid YA) och gjort en del uppgifter. Känner verkligen hur trött jag är nu så jag tror jag tar natten och dessutom börjar vi senare imorgon vilket är ett plus. Nåja, Godnatt! <3 Kram J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar