söndag 1 februari 2015

Party

Hejsan! Igår var det lite tyst här på bloggen men tänkte berätta nu istället vad jag gjorde. På dagen gjorde jag inget speciellt, as usual haha, men senare mot kvällen ställde jag mig och for på Julias och Arons 18-års fest som de hade tillsammans. Vi var vid samlingshuset i Bennäs och de hade fixat så det var sjukt mysigt där! Lyckades slänga med mig kameran i väskan, så har bilder som jag ska visa riktigt snart! Vi blev bjudna på mat och efterrätt, inget jag klagar på eftersom allt var jätte gott och eftersom jag inte hade hunnit äta nästan något före jag for så var det riktigt perfekt heh. Stress in till sista minuten as always. Hursomhelst så blev det en riktigt lyckad kväll med bra sällskap, lekar, tävlingar, dans, massa skratt och prat. 
Nu ska jag inte prata destomera utan istället visa några bilder! /S


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar