lördag 24 januari 2015

Goodmorning

Gomoron! Sitter och äter morgonmål som bäst. Ikväll blir det träningar men förövrigt har jag inte några planer för dagen. Igår slutade jag tidigare och mamma och pappa kom och hämtade mig efter att ha varit till tågstationen och hämtat Sabina.

Riktigt kul att Sabina kom hem nu eftersom det börjar bli ganska tråkigt att prata för mig själv haha.. Har hursomhelst saknat henne mycket och igår så körde vi filmkväll med mamma. Vi kollade Big hero 6, #noshame bara för att vi brukar alltid kolla disneyfilmer med mamma , det har blivit en aning av en vana haha men det är helt okej! Mysigt var det iallafall! ❤️ Nu ska jag ställa mig lite och sen traska iväg till butiken med mami, ha en bra dag! /S

 
              

                         



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar