onsdag 21 januari 2015

GN

Hejsan, vet att jag är en aning efter med att prata om nyåret men hur som helst så har det blivit 2015 och inledde det med vänner, mat, prat, tävlingar, dans osv. Skulle inte ha kunnat ha en så mycket bättre start än den jag hade. 

Det har redan hunnit hända grejjer nu i januari, en händelse var Julia's födelsedag som vi firade för några dagar sedan, bilder kommer bara jag får igång min laptop som antagligen är full av damm haha..men det är en bisak, det kommer bilder så håll utkik! 

Även jag går den här perioden i YA som Johanna också redan nämnde i ett tidigare inlägg och stortrivs verkligen! Det är jätte intressant och man lär sig något nytt hela tiden, ett + är ju att det är väldigt chill på lektionerna och vi har inte fått några läxor ens ännu, say whaaat? Helt annat än i PG haha (syftar på läxorna), men somsagt väldigt skönt med lite växling från vardagen. 
Hur som helst så har den här dagen  bestått av anatomi, 2xmassage,1:a hjälp och tillsist träning med Ida på gym, samt fotbollsträningar på kvällen, en riktigt bra dag dvs! Imorgon blir det massage hela dagen vilket kommer bli så skönt med tanke på alla mina muskler som värker från de senaste gym passen. Nu ska jag inte skriva något mer ikväll utan återkommer imorgon istället. Gonatt!❤️ /S

Lånar några bilder från Julia hihi, nyårsafton:



Today:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar