onsdag 17 september 2014

Let the games begin

Första provet skrivet och historia presentationen presenterad så där är några saker jag nu kan stryka över i min to do list. Har just lagat hallonkvarg eftersom jag blev så himla suugen på något gott efter att ha kollat runt på weheartit, värsta stället att vara på då man är hungrig eller är sugen på något gott haha, hela min weheartit överflödar med en massa mumsiga och gräddiga bilder.. Nåja då det är prov vecka är det faktiskt tillåtet att äta i princip vad som helst ( dvs. tröstäta haha). Skönt då jag inte har nått prov imorgon eftersom både jag och Johanna ska vara på skolfotbollsturnering hela dagen, får hoppas att det går bra, är riktigt taggad!  Nu ska jag laga något att äta och börja läsa på engelskaprov! Kram /S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar