lördag 26 april 2014

I'm lost without you


Hej! Kan inte beskriva hur skönt det är med helg, välbehövlig om inget annat iallafall! 
Tänkte jag skulle berätta vad jag har gjort de senaste dagarna. På fredagen mådde jag dåligt och hade huvudvärk/migrän men som tur släppte det lite mot kvällen, mamma kom hem med remmar från marknaden och sen kollade jag lost största delen av kvällen. Idag har jag varit med mamma till faffas och gjort det lite fräshare runt på gården, var där i säkert 3h, efter det for jag en sväng med Sabina till Sale och lite senare på kvällen for jag med mamma till gamla hamn på länk i det fina vädret, blev kanske runt 5 km allt som allt, duktiga var vi! 
Nu ska jag iallafall fara och duscha och sen tänker jag kolla lost och äta mina smör popcorn före jag far och sova, imorgon blir det förhoppningsvis träningar från morgonen. Ha det bra! /S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar