söndag 20 april 2014

Friday, saturday, sunday


Dags för en uppdatering kanske? Har hunnit köra minst två gånger med mopon efter klockan 12 då det endel har varit otroligt kallt, mörkt, blåsigt eller regnat, eller så allt på samma gång, trevligt eller hur? Senast var det då jag hade varit till Purmo med tjejerna för att fira Joanna så sen då det var dags att köra hemåt regnade det förfullt men jag klarade det, blev en aning blöt men sånt är livet.

Var igår och shoppade lite som jag inte har varit på evigheter känns det som haha, så var först på träningar från kl.11 och sen snabbt hem och duscha, äta osv och sen körde vi iväg till Kokkola. Köpte 2 toppar som ni kan se sådär halft på bilderna här under samt ett par basic jeans, ska försöka ta bättre bilder imorgon! 
Har tränat och hållit på nu de senaste dagarna så det börjar kännas i benen, kan knappt gå för att det tar så sjukt, blir att ta det lugnt imorgon för sen har vi träningsmatch på tisdag som jag helst inte vill missa. 
Är det annars bara jag som tycker det är skönt med lediga dagar? Antagligen inte men det är såå skönt med påsklov, men har faktiskt inte gjort något påsk relaterat alls nu under lovet, konstigt eller haha? Nej men är inte precis nån som gillar påsken sådär extremt mycket så har bara tagit det lugnt och fastnat för serien Lost, såå bra och spännande, kan inte sluta att se på det, typical Sofie haha? 
Hade förövrigt tänkt ta tag i läxorna idag men tar och gör dem imorgon på dan istället, tänker bara ta det lugnt nu, äta nått och kolla lost resten av kvällen, hoppas ni orkat läsa igenom min flumm text & så hoppas jag att ni har en bra kväll! /S
                                          


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar