fredag 14 februari 2014

Happy valentine's day!

3/6 prov avklarade, har tagit mig genom halva provveckan så nog ska jag väl kunna ta mej levande genom hela haha. Igår var det penkkis, de hade Disney tema och massa fina program så ett stort tack till alla abiturenter och lycka till i framtiden!

Idag är det alla ❤️-dag, vilket man ser eftersom vi har klädkod att ha röda,rosa eller lila kläder och så säljs det rosor och choklad i kiosken, mysigt! 

Efter skolan ska jag till stan med Isak och köpa lite smått och gott tills ikväll, å sen ska vi fira vändagen hemma hos mej med kanske någon film och ha de mysigt.

Igår fick jag en liten vändags present av fammo&faffa som jag kände att jag måste dela med mig om, ett läppomada som doftar underbart och mina läppar har aldrig varit mjukare, så om någon är i behov av nått sånt rekommenderar jag verkligen vitalis "Lip Lover caramel". Den är heller inte för fet som vanlig vitalis utan helt lagom. Så tack för den! <3

Glad vändag till er alla! Kram Johanna



        


        


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar