måndag 24 februari 2014

Always kiss me goodnight

Hej! Det har stått still här på bloggen en stund nu så tänkte ta och uppdatera lite. 
Kan ju berätta vad jag har sysslat med idag. Lagade först nån sorts mat åt mig och Sabina som förhoppningsvis var ätbart (?) haha, sen har jag kollat en film, varit på träningar, städat, som sen ledde till att jag började flytta om i rummet (hah typiskt mig) & har även hunnit städa lite i klädskåpet. Så nu är allt rent och fint i mitt rum!  
Ska försöka fara och sova nåsånär i tid ikväll eftersom jag känner mig en aning sjuk, men det kan också bara bero på min huvudvärk som är fastbesluten på att stanna kvar och bråka med mig fast jag proppat i mig piller. 
Jahapp jahapp, antar att det är bäst att fara och tvätta tänderna nu och sen börja sova, gonatt! /S


                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar