söndag 5 januari 2014

Nyårsbilder

Hade sista Lucia uppträdandet ikväll, alltsomallt har vi haft runt 70 uppträdanden. Jag har haft fullt upp men det har varit en riktigt fin upplevelse, jag ångrar inte en sekund att jag ställde upp som kandidat! Förutom att ha fått sjunga och göra människor glada har jag fått två nya fina vänner som jag också är tacksamma för! Nog med Lucia prat haha.

Under jullovet har jag hunnit ha tjejkväll med tjejerna, varit me älsklingen, varit jultomte, handlat julklappar, köpt nya länkkare (bild kommer nångång senare), läst på prov, tränat, shoppat lite och firat nyår. Mitt jullov i väääldigt stora drag. 

Nu ska jag se några avsnitt av Hart of Dixie. Hade bra! <3 //Johanna 

                                               Här kommer lite bilder från nyår: 

       


                                    
                                            Tre-rätters middag hos Julias med Aron,Julia och Isak.

        
        


     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar