lördag 18 januari 2014

Min vecka i bilder.. typ

 //Massor med läxor//fotbollsträningar//mer läxor//outfit//dansträningar//
Ganska onödigt inlägg egentligen, men har absolut inget att göra så lika bra att skriva något hit då, right? Har bokstavligt talat bara hört på musik&legat i sängen hela dan efter att jag kom hem från träningarna. Jaa eller jag sprutade också nån sorts blonderingsspray i håret som man inte skulle tvätta bort, utan lämna i håret, så skulle det då bli nån nyans ljusare. Det resulterade bara i att mitt hår blev äckligt kladdigt och lika brunt som förr.. iofs. ska man ju använda det fler gånger så färgen byggs upp men hade bara lite kvar så jaa. Haha känns som att det kanske skulle vara bäst att fara och sova nu, istället för att dela alla mina tankar hit på bloggen. Så Gonatt! / S

 
Tiësto - Red Lights

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar