söndag 26 januari 2014

Helgen

Hade dagsverk på fredan så åkte på torsdag till storasysters i Kokkola, första gången jag och Sabina kör själv dit me bil också, gick riktigt bra faktiskt. Arbetade från kl.7 på morgonen vid trädgården, värsta workouten, körde t.o.m en traktor haha. Efter det for vi till centrum och gick i affärerna. Köpte present till Julia och sen hem till Ina's igen, åt frukt, tortilla och efterrätt på kvällen, blev såå mätt! Kollade sen på disney channel före jag började sova, när jag sen steg upp nästa morgon hade bästa systern gjort american panncakes! Hade dessutom en vän under bordet som var lika snål som jag haha. For sedan en snabb sväng in till centrum före vi sedan körde hem, när jag kom hem fixade jag mej snabbt och sen blev det fest hos Julia's där vi firade Julia&Aron, en riktigt kul kväll var det!
Nu ska jag fixa finska läxan och njuta av att det är ända läxan jag har, har en känsla av att jag kommer ha en hel del annars den här veckan.. hoppas ni haft en bra helg! / S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar