onsdag 1 januari 2014

2014

Avslutade mina sista dagar av 2013 med att ha tjejkväll med Johanna & Julia, måste verkligen ha fler såna under 2014, riktigt mysigt var det ♡ och sen årets sista länk i ett försök att få igång mej själv inför 2014.

2014, nytt år & nya möjligheter, hoppas på ett riktigt bra år!  Mina nyårslöften är för det första att verkligen börja ta träningen på allvar, försöka äta hälsosammare, ha kul, förhoppningsvis lära känna nya människor och att våga göra nya saker. 
Snart börjar nya perioden i skolan och för min del blir det min första full period, vet inte hur jag ska orka med tanke på de ämnen jag kommer att ha men ska verkligen försöka tänka positivt och ta en dag i taget och försöka mitt bästa. Nu måste jag läsa på ca.50 st.  finska ord för att lite underlätta min läsning imorgon inför finskaprovet vi har på fredag. 
Hoppas ni har haft en bra start på året, gonatt! /S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar