söndag 22 december 2013

/S

Hejsan, bloggen har lämnat lite på andra plats nu på senaste tiden eftersom jag har haft otroligt mycket att göra. Bl.a lucia övningar i både skolan och i Esse, själva lucia, planerat julfestprogram för 1:an, läxor, uppsatser, inlämningsuppgifter, provvecka osv. Men nu har vi ÄNTLIGEN fått jullov, känslan<3  

Har igentligen haft mycket jag skulle kunna skriva om, men har inte riktigt haft tid. Tänkte iallafall berätta kort om allt nu så ni hänger med i svängarna.
 Lucia var riktigt kul, vi hade först lucia i skolan åt sursik, pg och YA och sen for några av oss till Pedersheim och sjöng några sånger åt de äldre. Sen for jag till frissan för att få håret fixat tills kvällen då vi hade lucia i Esse, vi hade jätte roligt med de andra flickorna och vi lärde känna varadra mycket bättre, vilket var kul! :).
 Bilder från lucia i skolan, mitt hår efter frissan & en bild med syrran efter hela dagen:
               
Det har varit ganska mycket planerande för julfesten och då det dessutom var på vårt eget ansvar att att komma på ett program var det svårt tillförst, att komma på ideér, vem ska göra vad osv. Men till sist fick vi fixat det och jag tyckte vi gjorde det bra på julfesten. Fast 2:ornas och 3:ornas program var ändå definitivt mycket bättre än vårt haha. Ska försöka lägga hit några bilder från julfesten snart så håll utkik, pg levererade verkligen!  
Igår bakade jag och Sabina pepparkakor i ett försök att få lite julkänsla och idag pynttade vi granen, ända som saknas nu är snö! Var är den? 

                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar