söndag 1 december 2013

1 december

Det känns väldigt länge sen jag skrivit, men ska försöka uppdatera lite oftare nu iallafall. Min helg började i fredags med att jag for till stan på lucia övningar efter skolan, sen gick mamma och jag en liten stund på stan, var helt döslut när vi kom hem så det blev en hemmakväll med familjen framför Idol.

På lördag körde vi iväg till mommo&moffas för att hjälpa till å ställa inför mommos och så fick vi även äta god mat där. Sen på kvällen stack jag till Isaks och vi firade lillajul med glögg och paket, mysigt! <3 

Idag, söndag så kom Isaks hit på dagen och så for vi till mommos på kalas, grattis världensbästa mommo! När vi kom hem tog vi det bara lugnt och jag tänker fortsätta med det och
avsluta denhär kvällen med att fara och sova i tid. Hoppas ni har haft en riktigt fin helg ni också! 

Sovgott! // J 

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar