söndag 24 november 2013

If you really want something, fight for it

Hej! Kan ju börja med att säga att jag nu sitter här som en 16 åring och skriver även fast jag inte känner någon större skillnad i från förr haha men tänkte att det är värt att påpeka. Fler har sagt att det är länge sen vi har skrivit något här på bloggen och jag håller med, så ska verkligen försöka uppdatera mer, men lovar inget, för det brukar oftast bli så att bloggandet ändå lämnar lite efter. Har hänt en del saker på senaste tiden som jag tänkt att jag skulle kunna skriva hit men så har jag bara glömt bort att skriva det haha, bra Sofie! Men kan ju nämna att både Jag & Johanna är Lucia kandidater, Johanna i stan och jag i Esse så ni får jätte gärna rösta på oss! :) Ikväll har jag faktiskt varit till Nykarleby och kollat på Danspuls med mamma, kulkul, uppträdde själv med vår hip hop grupp på JKG's 100 års jubileum förra helgen, det var riktigt roligt och det kändes som att man lärde känna några personer lite bättre också! Nu ska jag kolla nått avsnitt av nån serie och sen börja sova, hörs! ♡ /S
Annars så ni får jätte gärna kommentera vad ni skulle vilja se mer av här i bloggen, det skulle hjälpa en hel del!
Todays look

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar