lördag 19 oktober 2013

min vecka

Hej det var ett tag sen jag skrev nått här, så tänkte uppdatera och visa att jag lever haha. Har haft höstlov från fredag-tisdag vilket gick väldigt snabbt, hann inte göra så mycket men var iaf till mommos&moffas och hjälpte till och städa/tömma vinden och sen var jag till faffas och tvätta lite fönster och det är pretty much allt jag gjort på höstlovet. Sen var det skola igen från onsdag-fredag vilket också har gått jätte snabbt men det klagar jag inte på! :) I onsdas fyllde Sabina 18 år så vi hade släktkalas åt henne då, grattis i efterskott! <3  I torsdas hade jag innebandyträning före och efter skolan och i fredas var jag och gymmade med Ida så kunde inte röra på mej på kvällen men så ska det va! Sen när mamma och pappa kom hem hade dom köpt pizza och godis åt mej och Sabina, kärlek haha<3 och så hade vi filmkväll. Nu ska jag kolla x-factor med mamma, 
ha en bra kväll! / S        

Lite bilder från veckan.
                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar