lördag 26 oktober 2013

Inlägget som borde ha skrivits igår

Äntligen är det helg,  veckan har till en viss del gått snabbt men några dagar har bara varit jobbiga och långa. Hade hälsa prov första lektionen igår vilket förhoppningsvis gick helt okej, sen hade jag håltimme x 2 så då fixade jag och Julia ihop en inlämningsuppgift till hälsa och sen for jag och gymma med Ida. Två sista lektionerna bestod av modersmål och tyska och sen hem. Min finskatalande storebror Tony hade också kommit hit från Åbo redan i torsdas så umgåste med honom på kvällen och bakade tacopaj på mammas begäran en gång till eftersom det tydligen blev så lyckat första gången haha ;). Efter det gjorde jag inte så mycket annat, kollade på en av filmerna som Tony hade tagit med sig och sen ännu senaste avsnittet av PLL. Har inga planer för ikväll så det blir väl en chillkväll med min hosta som inte vill lämna mig ifred, kul.
 Hoppas ni får en trevlig kväll! / S 


Tony :)
                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar