söndag 8 september 2013

Min lördag

Jag, Isak, Julia & Aron skulle fara med tåg halv 12 till Kokkola igår men tåget var försenat , så först kl 1 kom tåget, men det gjorde inte så mycket.När vi kom fram for Julia&Aron till Rax för att äta, och medan dom åt for jag och Isak till H&M, där hittade jag en svart kjol som kommer vara snygg i höst & vinter.

Efter nån timme for jag och Isak till Subway å äta. Kl 4 hade vi hyrt en bowlingbana, har aldrig riktit varit jättebra på att bowla men fick t.om 5 strike (!!) haha. Vi tävlade jag&Julia mot Aron&Isak och vi tjejjer vann, girlpower. ;) Sen for vi och äta glass och sen till tåget som då också var försenat en timme -.- Men hem kom vi ju iallafall! Bilderna får tala för sej själva :) Ha en bra söndagskväll! // J



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar