torsdag 8 augusti 2013

ovanligt mycket text

Har en känsla av att det är fler som väntat på ett inlägg här på bloggen (a) och jag tycker själv det är så jobbigt då en blogg inte uppdaterar regelbundet men ändå så gör man det inte själv haha. Skulle vilja sätta in mer egna bilder också men då Sabina har systemkameran med till Japan och jag kan ju inte direkt fa dit heller när jag vill ta bilder.. Men som tur så kommer hon hem på söndag så kan jag börja ta bilder igen! :) Kanske det då blir liiite mer regelbundna inlägg  från mej ! Vet inte heller vart J&J's inlägg har försvunnit sådär smått(haha) men kanske det börjar så småning om bli lite bättre det också :)
Som alla andra tänker jag också nämna att skolan börjar ju snart... 5 dagar kvar. Är inte alls taggad på att börja i gymnasie, inte nu iallafall. Har inte enns köpt nya pennor eller en skolväska eller nått ännu som man brukade göra för typ 2-3 veckor sen haha. Nåjaa man hinner ju noog :)
Var till tandläkaren idag också  men som tur tog det typ bara 5 minuter så det var inte så farligt och sen senare körde jag iväg till träningarna, trodde seriöst det skulle börja regna men det blev ju hur varmt som helst och solen sken så inget att klaga på! 
Tror jag har skrivit tillräckligt för ikväll så det får räcka nu, ha det bäst! / S

bjuder på en några veckor gammal bild 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar