måndag 29 juli 2013

Vecka 30

Var dålig uppdatering förra veckan men har gjort mycket kuul och njutit av värmen så det får vara min ursäkt varför jag inte har orkat uppdatera. Men här kommer iaf en liten sammanfattning av min veckaa!

Måndag - Som sagt hade jag träningar och senare på kvällen kom min storebror till vårt och sov över här ända till torsdag. Roligt att se honom då man annars inte ses så ofta! :)

Tisdag - Tvättade fönster vid faffas och var ute i princip hela dagen, spelade fotboll, solade osv. På kvällen for jag med Tony till stan och åt glass och körde runt en bra stund före vi körde hem igen. :)

Onsdag - Blev mer solande på dan och på kvällen körde jag till Johannas för att sedan fara till vildtorpet och simma, men det blev mest en massa prat istället haha. Träffade också på personer från skolan & Julia på samma gång! kulkul kväll, måste göras om!

Torsdag - Gjorde inte så mycket den här dan, chillade och tog det lugnt. For på länk med mamma på kvällen  :).

Fredag - For körande till stan med mina bästa tjejer, Josso, Jannica, Julia & Johanna för att jaa.. vara på jakobs dagarna haha. Var där hela dan och gick omkring, åt vid subway, var några enstaka gånger till halppis, kollade på jakob marathon, dans uppträdanden och sen for vi till skolparken där bl.a KAJ och Sturm und drang uppträdde på kvällen. Tog bara några bilder med telefonen men Julia hade med kameran så kanske hon lägger upp några bilder senare(?) Hade iaf en riktigt bra dag så tack för den tjejer<3 

Lördag - For till mommos&moffas där vi varje år har släktträff och har olika tävlingar som moffa har gjort, äter gott osv.. vi kallar det oxis-games eftersom m&m bor på oxhamnsgatan haha, alltid lika kul! :)  

 / S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar