fredag 12 juli 2013

7 days

hej på er ! har haft en fullspäckad vecka men har haft så otroligt rolig med fina vänner. 

fredag o lördag - arbetade min sista arbetsdag och spenderade fredag lördag med Aron och mina fina vänner.

söndag - stack till villan med Hanna. vi åt grillat, simmade, badade bastu, hade fina pratstunder, såg film, åt gott och sedan sov vi där.

måndag - jag och hanna tog det lungt och sedan började vi köra hemmåt. på kvällen åkte vi in till stan för att gå på bio och såg filmen the ring bling.

tisdag - tog en lång och kön 12 timmars nattsömn och sedan steg jag upp duschade, ställde mig och så åkte jag och Mimmi iväg till kokkola. shoppade lite, åt, bara gick runt, kollade på en ny kamera som jag funderar på att köpa och sen iväg hem. tog det lugnt resten av kvällen och såg på film och tog en ganska tidig natt. 

onsdag - städade huset eftersom jag var själv hemma. duschade och ställde mig, gick och handlade lite innan mamma och hannes kom hem. sen kom Aron hit vi åt och sen åkte vi iväg och kollade på fotbollsmatch. sen hit tillbaka, mamma hade lämnat jordgubbar åt oss så vi doppade de i choklad och kollade på film. en riktigt mysig kväll. när han for hem åkte jag iväg till Johannas och sov där. min saknade lilla vän!

torsdag - sov länge, pratade en stund med Johanna och bara tog det lugnt, vi åt mat och sen körde jag hemmåt. hoppade i duschen och ställde mig och körde iväg till Arons efter att han hade slutat jobbet. När jag kom dit körde vi in till stan och åt vid McDonalds, sen gick vi runt i lite butiker och sen körde vi hem. När vi kom tillbaka gjorde vi allt möjligt och hade en jätte kul kväll hah. körde sen till villan och badade bastu med familjen. Mamma och jag kollade eatpraylove och åt jordgubbar, vindruvor och annat gott. en jätte mysig kväll. 

ikväll blir det sommarteater och kanske en sväng till kålby efteråt om jag hinner, ha en fin helg underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar